Komentuj!
Pozostaw po sobie ślad:)

Obserwatorzy

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Wspomnienia magią są.

Kochanie twoje miejsce jest przy mnie ; ***

Kocham Ciebie no i jeszcze raz ciebie. <3

Przytul mnie prosze , szepnij mi wkoncu do ucha że mnie kochasz. <3

Ta wspomnienia sa takie Piękne ale strasznie bolą .; (

Wczoraj jeszcze naajszcześliwsi na świecie a dziś. ? świat sie dla nich skonczył . ; [

-Daaj mi tą ostatnią szanse bycia z tb Prosze. !
-No i co dam ci ją a ty kur*a jej nie wykorzystasz. ?


Koniec Miłości , znowu możemy być dla siebie nikim ; <

Niby dzisiaj miało być konieć świata. ? no gdzie on sie podział bo własnie czekam na niego
a on nadal nie przychodzi . ;///


Ty mnie ranisz a ja znowu cierpie i zrywam a zaraz wybacze i tak w kółko . ; /

Ja brałam tą miłość powaznie a ty sobie tylko ją udawałes. ; (

Chce być tylko tam gdzie ty Kochanie . ! ; **

Kim bym była ja bez ciebie.. <3

Zostan prosze bo przy tobie moje miejsce . ! ; * <3

Twoja obecnoś warunkiem mojego szcześcia kotkuu . ; **

-Skarbie. !
-Słucham cie. ?
-Wiesz ..
-że mnie kochasz tak wiem ,wiem piszesz mi to co dwie minuty . <33

______________ _______________________ _____________________

Na dzisiaj to już wszystko ; ))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz