Komentuj!
Pozostaw po sobie ślad:)

Obserwatorzy

piątek, 16 grudnia 2011

Ach... te życie- raz boli, raz daje radość:)

Kiedy myślę o Tobie płonie we mnie ogień, którego nikt nie jest w stanie ugasić. To płomień miłości :*

Jedyna osoba przez którą nie mogę zasnąć.
Jedyna osoba dzięki której szczerze się uśmiecham.
Jedyna osoba która tyle mi dała,
Jedyna osoba która tak bardzo mnie zraniła.



Moje życie jest jak gra, jak gra demo, bez opcji zalogowania, wylogowania i tylko z jednym serduszkiem oznaczającym życie...

 Nie ważne gdzie jesteś, ważne jest z kim...

Lepiej jeden raz umrzeć niż wiele razy cierpieć...
  Czasami wydaje mi się, że jako dziecko swój pierwszy krok zrobiłam lewom nogą
  
  Czasem jest tak, że uśmiechasz się do kubka kawy czy lustra, ale uśmiech to jeszcze nie jest
  szczęście...

 Z moich obliczeń wynika, że jesteś moją największą słabością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz